hej härliga torsdag


igår hade vi klassfest. jag hade varit duktig och ordentlig och tagit med mig en flaska åttaprocentigt vin, men kvällen slutade med whiskeyshots och en väldigt stark drink. så idag mår jag sådär.

men det gör inte så mycket, för jag har en bra dag framför mig. till att börja med ska jag åka in till stan och luncha med en saknad waccis. och det bästa av allt: min blåa linje börjar gå som vanligt idag. fyra månaders trängsel och irritation är äntligen över, och jag kommer kunna åka in till stan på fem minuter som vanligt igen. jag kan knappt tro att det är sant. underbart!

men innan jag åker ska jag göra en total-make over av mig själv. det enda som hjälper mot att vara bakis är att sminka sig jättemycket, då kan spegelbilden lura en att man är mycket piggare än vad man egentligen är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0