it´s britney bitch


konserten var topp!




som vanligt var det inte helt lätt att få bra bilder med en iphone, men det här får vara bättre än ingenting. det var en superbra show med härliga färger och massa dans, och jag fick höra nästan alla mina favoriter. när hon var klar ville jag bara se om allting en gång till. så ett mycket bra betyg från mig.

nu ska jag äntligen få krypa ner i min säng och bara sova sova sova. jag har knappt sovit något alls natten till idag, så nu känner jag mig någonstans mittemellan levande och död...


Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Åh vad grymt! Hade verkligen velat gå!



- Tack detsamma fina du! :D Vad gullig du är!

2011-10-17 @ 22:27:37
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0