kom hem


tänk att en lyxig herrgårdsweekend kan kännas så fruktansvärt tråkig och gå sååå långsamt... speciellt när det inte är jag själv som är där, utan min partner in crime - wacipedia.
efter helgens bravader är det svårt att klara sig utan min allvetande väns goda råd, så jag vill att hon kommer hem nununu.


om du läser detta vännen, börja omedelbart röra dig i riktning mot stockholm, tack.

själv sitter jag i min iskalla lägenhet och funderar på om jag ska starta upp min dag eller krypa ner under täcket en stund till. alltid lika svårt.


Kommentarer
Postat av: wacipedia

Va go du är vännen! Imorrn kommer jag hem igen och får mottagning så vi kan prata :D puss

2011-10-17 @ 00:15:23
Postat av: Linnea

bra, för jag längtar!!

2011-10-17 @ 00:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0