lunch på stan


jag tog en liten paus från mina hemmastudier och åkte in och lunchade på tures i gallerian. bra sällskap fick jag på köpet. en förlovad waccis med ny glänsande guldring på fingret.



jag är så avundsjuk, jag vill också förlova mig! helst nu till helgen om jag får välja. jag orkar liksom inte vänta längre, hur svårt ska det vara? om det hade varit rättvist hade jag förlovat mig för fyra år sen.
men nu är ju livet inte rättvist, och om det är någon jag unnar orättvisan är det förstås waccis.



som lite plåster på såren (gissar jag iallafall) hade gud ordnat så jag hittade min drömjacka inne på vero moda. lycka. svart, varm och i precis rätt modell, och dessutom väldigt billig. nu klarar jag mig hela vintern.

nu är pausen slut och jag ska fortsätta plugga ett par timmar innan jag tar helg. jobbhelg visserligen, men ändå.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Åh, så mysigt :) Nej nu känner jag att det är dags att bli frisk så jag får träffa er mina vänner och ge Waccis hennes grattiskram ;)

2011-10-28 @ 18:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0