music in my house


kvällens underbara upptäckt: min cd-spelare som varit "trasig" i två år fungerar alldeles utmärkt. det gör också mina gamla cd-skivor som jag har sparat under alla år. varenda en. så till min lycka (och grannarnas olycka) har jag fått dansa omkring här hemma till mina gamla favoritlåtar på hög volym. lite skillnad mot att lyssna på datorn utan högtalare. så nu ska jag städa klart och börja planera för en fest. it´s a party.




musik är det bästa som finns. det finns nog inget som kan återskapa minnen på samma sätt och lika bra. bara att höra några sekunder på en speciell låt kan få en att flyga flera år bakåt i tiden, och få tillbaka varenda liten känsla från då.
 
och nu har jag fått tillbaka så många minnen att det räcker för lång tid framöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0