nu har jag gjort det igen


sitter uppe alldeles för länge fast jag ska upp tidigt imorrn. på morgnarna skulle man ge nästan vad som helst för att få stanna lite längre i sängen, men på kvällarna känns den inte lockande alls. varför fungerar man så?

anledningen till att jag ska ställa klockan imorrn är att jag ska på tandläkarbesök. jag längtar litegrann, jag tycker alltid att det är lite spännande att gå till tandläkaren. däremot kom jag på att det kanske inte är det bästa att äta två stora bitar kladdkaka kvällen innan jag går dit. speciellt inte eftersom jag misstänker att jag fått ett hål.. mitt allra första isåfall, så det känns inte roligt alls.

håll tummarna för att det inte är så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0