onsdagkväll


jag har haft en ganska händelselös dag idag. varit i skolan på en tvåtimmarsföreläsning som var tråkig och i stort sett inte gav något alls. då känns det så onödigt eftersom det tar nästan en timme att åka dit och lika lång tid tillbaka (förstås).

nu på kvällen tog jag min stora resväska under armen och lämnade min stökiga lägenhet för en stund. vi var på yoga tillsammans med maja, och sen lämnade jag av väskan i majas förråd. så skönt att bli av med den. ända sen i somras har den stått uppe i min lägenhet och tagit plats, och när man bor på tjugotvå kvadrat känns den ytan rätt mycket. nu har jag nästan en kvadratmeter extra att utnyttja hur jag vill igen. dansa på till exempel.
yogan var jätteskön! även fast jag bara gått några veckor känner jag redan att jag blivit mycket smidigare, rörelserna går mycket lättare nu. jag ska aldrig sluta med yoga.


hejdå väskan. see you next vacation.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0