osynk med livet


nää.
det blev inte alls en bra dag. inte det minsta faktiskt.

det har regnat och det känns som att jag och mitt liv är väldigt i otakt just nu. vi matchar inte ihop alls, och saker som egentligen inte kan gå fel går fel ändå. det är nu man vill lägga sig i ett mörkt rum och bara sova några veckor, och vakna upp när allt det jobbiga gått över.

jag har iallafall kommit på reportageämne nu, så nästa vecka är det bara att börja intervjua och skriva. ska bli så skönt att slippa åka till skolan en hel vecka, och jag ser faktiskt fram emot att få sitta hemma ensam och skriva. just nu iallafall, får se om jag är lika glad sen när jag sitter hemma med skrivkramp och drar mig i håret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0