petal to the metal




sookie från marc by marc jacobs är min drömväska just nu. jag vet inte om jag kan hålla mig från att sno lite från mina sparpengar och faktiskt köpa den. det känns som att hela livet skulle piffas upp om jag fick gå omkring med den över axeln varje dag. hur skulle man inte kunna vara på gott humör med en sån väska liksom? kanske kanske...

premiär-gossip var lika spännande som vanligt. så skönt att veta att jag kommer få snyggdosen av chuck varje söndag nu ett tag framöver. genast känns singellivet lite mer uthärdligt.

nu ska jag sova. imorrn ska jag börja researcha inför mitt reportage, jag verkligen längtar efter att få komma igång med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0