skrivkramp och guacamole


intervjuerna idag gick bra. jag var både på make up institute och international make up center och såg lite hur de jobbar. roligt att se skillnaden, för ena skolan kändes mycket trevligare än den andra. men att det blir någon mua av mig i framtiden tror jag faktiskt inte. jag håller mig nog till skrivandet trots allt.

även fast inte det heller går så lysande för tillfället. jag satte mig på ett fik och började skriva för att inte störas så mycket av allt här hemma i lägenheten. det funkade sådär. det verkar inte spela någon roll var jag sitter och skriver. så fort det är något jag måste göra får jag skrivkramp och blir alldeles blank i huvudet. hoppas det är något som växer bort.

ett litet ord. så såg det ut på min skärm länge länge innan jag kom igång med första meningen idag.

nu har jag ätit tacos. fick ett akut tacossug förut och var tvungen att springa bort till maxi och handla hem alla ingredienser. nu har jag snart slukat en hel guacamoleskål alldeles ensam... tur iallafall att det är nyttigt med avocado.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0