smile


det blev en bättre fredag. allt jag var nervös för ordnade sig på allra bästa sätt. tandläkaren var trevlig, och det bästa av allt - mitt misstänkta hål var inget hål. lycka, speciellt för min plånbok. nu har jag dessutom fått tänderna ordentigt rengjorda, putsade och polerade, så nu glänser mitt leende som aldrig förr.


happy teeth.

dagens andra uppdag, som jag oroat mig ännu mer för, gick också alldeles utmärkt. inga orosmoln alls, så nu känns det som att en stor sten lyft från mina axlar.

skönt. nu kan jag skutta iväg med lätta steg mot fridhemsplan och min fredagsdejt. idolkväll står på kvällens to do. nu när min favorit roshana har åkt ut hejar jag på molly, så ikväll håller jag tummarna för henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0