suris


höstdeppet fortsätter. imorse läste jag i mitt horoskop att jag inte skulle ha stjärnorna på min sida idag, och det kunde inte stämt bättre. det började med att jag missade pendeltåget, och resten av dagen har fortsatt i precis samma stil. från tandvärk till trasig lampa i badrummet. jag är trött och oinspirerad och har inte lust med någonting.



så här såg min korg ut när jag var och handlade förut. färdigmat och snabbmat är vanligtvis det sista jag äter, men just nu finns det något som är ännu värre. laga mat. bara tanken på att man tre gånger om dagen, under resten av livet, ska behöva fundera ut något att äta gör mig irriterad. jag hade hemskt gärna betalt en liten summa för att slippa äta överhuvudtaget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0