tanklös


inget bloggande idag. beror på att det varken hänt så mycket eller att jag tänkt så mycket. resten av veckan blir nog mer spännande, för jag har redan massa roligheter inplanerade. veckan kommer nog rinna iväg rätt snabbt. 

idag har jag lite föräldralängtan. kan bero på att det är höst, eller för att det var ganska länge sen jag träffade dem nu. jag längtar hem till vardagsrummet. få sitta vid braskaminen under en filt och dricka te, och mysa med lurviga små djur. jag kanske får slå till på en tågbiljett för 108 kronor snart. det kan det vara värt. 

nu ska jag sova så jag orkar upp och yoga imorrn. om jag vaknar någorlunda tidigt det vill säga. avslutar med ett britneyklipp. det var detta vi fick se igår, bland mycket annat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0