vaknat på fel sida


det är en jobbig morgon hemma hos mig. för morgon är det, trots att klockan är tre. jag har nämligen sovit ända till ett.. bara en sån sak, att vakna upp och nästan halva dagen har gått. not ok.

men det kanske är lika bra jag somnar om igen, för allt jag gjort hittills har gått fel. nyckeln funkar inte till mitt förråd, så jag har tusen kassar och kartonger på golvet som jag snubblar över hela tiden. när jag skulle tvätta kom en granne in i tvättstugan och snodde nästan alla obokade maskiner före mig, så nu måste jag tvätta i två omgångar och det är det värsta jag vet. och nu har jag behövt ringa ett jobbigt klagsamtal. jag gillar verkligen inte att vara en missnöjd kund, för jag vet så väl själv hur det känns att stå bakom disken och ta emot allt surt. och sen är det ju nästan aldrig personen som råkar vara ansiktet utåt som egentligen har gjort fel, utan någon helt annan.

men men. ibland måste man faktiskt våga säga ifrån och stå upp för sig själv och sina pengar. (speciellt nu när jag knappt har några..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0