hemma


det var skönt att få komma hemifrån ett tag. jag behövde det. att få krama på mamma och pappa och djuren är lite som medicin, som är extra effektfull när det höst ute och man känner sig en liten aning ensam.
idag hann vi med en fika hos mormor och morfar också, som jag inte sett sen i påskas. mys!


två små hjärtan. finast i stan. 

men nu är jag tillbaka i min soffa igen, och jag känner på en gång hur medicinen slutar verka. när man har en kall lägenhet och det är alldeles svart utanför fönstret kan man nog inte vara riktigt glad. inte ens fem koppar te av favoritsorten eller shopping för pengar man inte har kan döva ensamkänslan helt. det är inte rätt årstid för gott humör. så är det bara.


Kommentarer
Postat av: waccis

du vet att du alltid är välkommen hit när din lägenhet känns för mörk, kall, ensam eller vad som! måste ses snart :)

2011-10-23 @ 23:08:03
Postat av: Linnea

tack sweet! jaa, jag kanske skulle ta och flytta in =)

2011-10-24 @ 20:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0