gamla garderobsfynd


jag är hemma efter en mysig idolkväll med magdis, jonna, karin och lilla manilla.  och massa godis och chips.
när jag kom innanför dörren möttes jag av detta.

klädsortering som inte riktigt blivit avslutad... känn dig välkommen att sova här imorrn waccis!

hittade några linnen som var mina absoluta partyfavoriter när jag var runt 18 19. då var det bland det snyggaste jag sett i klädväg, men så här några år senare undrar jag hur jag egentligen såg ut på dansgolvet.. var min mage kortare förr, eller var jeansen väldigt mycket högre i midjan?

om det inte framgick av förra bilden hur små linnena är, syns det rätt tydligt när man jämför med ett "vanligt", som jag använder nu. gick jag verkligen ut sådär? (??????)

två saker är iallafall väldigt klart. modet har förändrats väldigt mycket på inte ens tio år (till det bättre). och min garderob var definitivt i behov av en utrensning.

nu ska jag sova. imorrn väntar en heldag med waccis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0