yoga och biblioteksbesök


att börja dagen med yoga är nog det bästa man kan göra. nu är jag härligt avslappnad och ready for a new day. trots att det regnar ute, faktiskt. efter träningen tog jag t-banan ut till mitt nya favoritbibliotek, där alla böcker finns inne och man får låna dem i en månad. helt perfekt. jag lånade en reportagebok som jag ska läsa ut under de närmsta dagarna och sedan skriva en recension om.



så nu ska jag och günter wallraff-boken krypa ner under täcket och slå våra kloka huvuden ihop en stund. jag hoppas den är spännande, för annars lär jag somna av mitt yogalugn. lite senare ska jag möta upp lotta och ha en gå ut och äta-tisdag. inte för att jag har råd, men jag är så hungrig nu för tiden att jag inte kan motstå. good tisdagkväll is waiting for me, med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0