biolördag


det hör absolut inte till det vanliga att jag är ledig en hel helg så här. härligt förstås, men jag börjar verkligen undra vad alla som jobbar kontorstider egentligen gör varje lördag och söndag. en ledig helg är hur mycket tid som helst. det känns nästan som att livet stannar upp och står helt stilla.

idag har jag varit på stan med maja. vi har fikat och växlat pengar inför resan, och jag shoppade världens mysigaste halsduk som jag ska ha på mig varje dag när det är kallt. utomhus och inomhus.

sen kom jag hem och skulle ha ensam linnea-lördagkväll. verkligen uppmuntrande. men som tur var blev jag räddad i sista stund av magdis. hon hämtade upp mig i sin snygga hyrbil, och så åkte vi till heron city och såg brides maids. så det blev en bra lördagkväll trots att det såg lite mörkt ut från början. 


godnatt från mig och en väldigt varm halsduk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0