det går sådär


under de här två dygnen har jag upptäckt att jag absolut inte, vad som än händer, kan jobba som frilansjournalist i framtiden. det skulle aldrig funka, för min disciplin är lika med noll. jag kan inte att koncentrera mig på att skriva när det finns så mycket annat att göra. jag måste vara sämst i världen på disciplin.
och så kommer jag bli tjock också, för så fort jag fastnar och inte kommer på något att skriva inbillar jag mig att jag är hungrig och tar en matpaus. bara idag har jag redan ätit tre gånger efter att jag kommit hem från skolan. ja, vi får se hur detta slutar. antingen hittar jag ett fast jobb, vad som helst, efter att jag pluggat klart. eller så kommer jag nog sitta här fattig och 20 kg plus när jag är trettio...




Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

hahaha vad rolig du är! Känner precis igen mig! :P

Men du kommer aldrig bli tjock i alla fall! ;)

2011-09-08 @ 00:30:53
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0