en inslagen zebra



i present till mig själv. världens mjukaste mysfilt som maja tyckte att jag borde unna mig, och jag var inte så svårövertalad. den kommer passa alldeles utmärkt här hemma när jag är klar med min nya homestyling. när jag flyttade in här för två år sedan lovade jag mig själv att hålla en vuxen och mogen inredningsstil med nästan bara svart och vitt, för jag tycker det är så himla fint hemma hos andra. jag lyckades hålla det i ungefär en vecka. jag är nog inte så svartvit av mig egentligen. så den här gången tänker jag bara välja precis det som faller mig in, och just nu är min inspiration ceriserosa, leopardmönstrat och fuskpäls. med andra ord kommer det bli en härlig blandning här hemma.

nu ska jag och zebran mysa lite framför idolreprisen på play.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0