linnea amatörfotograf


jag har haft en lång och härlig sovmorgon, och ska snart iväg till skolan på ett seminarie. vi ska gå igenom bilduppgiften vi gjorde igår, och jag har redan en känsla av att jag kommer skämmas en aning när det blir dags att visa upp mina bilder.

vi fick tre rubriker vi skulle ta ett passande foto till:

höstens nya träning



betala eller lägg ner



därför vill vi höra om förhållanden som går i kras



såg just att min klasskompis lagt upp sina bilder på sin blogg, och jag tyckte mig se en liten skillnad på kvalitét... fasen, vet inte om jag ska skylla på att jag saknar talang eller bra kamera. troligtvis är det en mix av båda...

nu ska jag fixa till mig lite innan jag springer ner i t-banan. ska jag göra bort mig kan jag ju åtminstone se lite representabel ut.


Kommentarer
Postat av: Ida

Men ååh dina bilder är ju hur bra som helst! Det är verkligen genrebilder! <3

2011-09-13 @ 13:56:57
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0