linnea fotograf


det är jag idag. vi har fotovecka i skolan och har fått i uppgift att ta tre bilder till imorrn. jag har tagit två, med maja som modell, och sitter fortfarande och funderar på hur jag ska göra med den sista.. väldigt tveksamt att jag kommer hinna med den, det är så svårt att vara kreativ ibland.

annars händer det inte så mycket hos mig. livet står rätt stilla just nu känner jag, det skulle nog behöva en liten krydda av något slag. en liten överraskning eller något spännande. frågan är bara var kryddan gömmer sig.

men jag får fundera mer imorrn, för nu är det sovtime. sovtime i min nya underbara leopardbädd. jag tänker sova som jag aldrig gjort förut.




Kommentarer
Postat av: F

Här är kryddan ;-)...

2011-09-13 @ 00:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0