linnea loves mexx


iallafall idag, för jag har hittat den vackraste vinterväskan mina ögon någonsin skådat. helt perfekt. jag vill använda den varje dag, now and forever.


love!

egentligen var den väl varken så liten eller så billig som jag tänkt, men när man hittar något man inte kan slita sig ifrån måste man få köpa det. jag får nog helt enkelt leva på havregrynsgröt en vecka till. men det är det värt. och så hittade jag en mysig vintermössa också. precis så här kommer jag se ut varje dag det närmsta halvåret:


plus ytterkläder då. men ni förstår.

som ni ser är det dags för en städdag här hemma. trots att jag varit hemma nästan hela veckan har jag inte lyft ett finger för att hålla ordning här. men imorrn är det dags. jag ska ha storstädning och dammsuga, skura golv, damma, tvätta, sortera alla papper, rensa ur garderoben, tvätta fönstrena.. ok, just tvätta fönstrena får vi se, men allt annat. och det ska bli så skönt!


Kommentarer
Postat av: emma

lägg ut bilder sen på lägenheten...

2011-09-08 @ 22:17:42
Postat av: Linnea

ja det ska jag, så fort jag har städat =)

2011-09-09 @ 22:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0