människor jag inte gillar


är till exempel hantverkare som klampar in i min lägenhet utan att ens hälsa, och sen ställer sig på min vita nytvättade badrumsmatta med skitiga skor. hemska människa!

förutom det har jag haft en bra dag. det gick så bra att fota fröken wacander att jag inte behövde vara borta mer än ett par små timmar. resten av dagen har jag redigerat bilder, gått en solpromenad och myst i min onepiece som är min nya stora höstkärlek. jag ser fram emot massa myskvällar med hyrfilm och tända ljus ihop.



härlig promenad!


a piece of love ♥


bara lite lite för stor på längden...

nu ska jag förbereda mat tills min kvällsgäst kommer och ringer på dörren om lite drygt en timme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0