miss lonely


efter den här veckan börjar det kännas som att jag gått i ide igen och helt tappat allt socialt liv. skola är lika med ensamhet. iallafall när det inte är någon skola, och man bara sitter hemma och skriver och låtsas plugga och vänder på dygnet. inte ett dugg bra.

dessutom är jag så shoppingsugen så det kryper i kroppen, men mitt bankkonto är så tomt så det ekar. ännu ett minus med studentlivet.

nu ska göra det bästa av situtionen. ta en promenad in till stan, gå en sväng förbi gallerian och krama på mina kollegor, och kanske unna mig något väldigt litet och väldigt billigt. något ska man väl ändå ha för att ha levt på havregrynsgröt i flera dagar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0