perfect sunday


jag älskar när man utnyttjar sina bakisdagar och verkligen gör något av dem. jag har fikat på en uteservering i solen och träffat waccis på vapiano. waccis är verkligen wacipedia på riktigt, klok som en bok och vis som en uggla. jag är så glad över att vi är vänner! 



den här helgen har jag ätit och druckit vin så det räcker för resten av året tror jag. därför är det väldigt passande att jag börjar ett hälsosamt liv nu. jag ska slänga chipsen som finns kvar från förfesten igår (chokladresterna åt jag upp imorse) och imorrn ska jag köpa ett tremånaders träningskort. det är verkligen dags, och det ska bli så himla skönt att rycka upp mig lite. jag behöver muskler och ny energi.


Kommentarer
Postat av: waccis

go du är :) jag är väldigt glad att vi är vänner också. världens bästa bäle!

2011-09-05 @ 00:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0