plugg plugg plugg


så här har jag sett ut nästan hela dagen:



jättekul. men jag kan iallafall glädja mig åt att boken är skriven så man förstår. förra terminen var böckerna så krångliga att det kändes som att det var grekiska jag läste, på riktigt. nu förstår jag iallafall vad boken handlar om. och det är ju ett plus.

nu har jag varit på mitt nya gym och tränat styrkepass. redan nu känner jag att det kommer bli svårt att komma upp ur sängen imorrn. men det är bra. jag behöver bygga upp mig lite och bli stabil och stadig på jorden, som min kära vän sa.

och kvällen får fortsätta i den duktiga andan. jag ska nämligen äta detta till kvällsmat:



(fast som gröt då, inte direkt ur påsen)

gott? nja.
nyttigt?
jaaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0