singelte till singeltjej


titta vad jag fick i present idag!


en one cup kettle, vattenkokare till ett singelhushåll. som gjord för mitt minikök. dessutom i världens vackraste färg cerise, så den tar absolut hem priset som den finaste vattenkokaren mina ögon någonsin skådat.

och gissa från vem?

bästa waccis förstås.
"du har ju ingen pojkvän som ger dig presenter, så då får jag sköta den biten istället" sa hon och räckte över ett stort silvrigt paket till mig när jag kom in på jobbet imorse. det är lätt hänt att man blir lite bortskämd när man har en så generös vän.
nu ska jag och vattenkokaren umgås och dricka lite te ihop. åh vilket superteam vi kommer vara hela hösten och vintern.


Kommentarer
Postat av: waccis

Bästa vännen, det är du det :)

2011-09-24 @ 23:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0