friday night baby


jag har verkligen haft en riktig pluggdag. duktiga jag. till och med fredagkvällen har ägnats åt skola, och jag har varit och gjort en intervju till ett personporträtt jag ska ha skrivit klart till nästa vecka. det var en trevlig intervju och alldeles lagom fredagkväll. och så fick jag ett glas pommac också.

nu ska jag åka ner i tvättstugan och hämta upp mina nytvättade lakan som ligger i torktumlaren (och som jag förstås helt glömt bort fram tills nu) och sen försöka sova. men det kan bli svårt eftersom min granne vägg i vägg verkar ha en hel musikaffär i sin lilla minietta. jag hör trummor och nått som låter som en panflöjt. och så folk som sjunger i olika stämmor. gräsligt. om han eller hon absolut ska spela musik när jag ska upp och jobba dagen efter kan det ju åtminstone vara något bra?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0