dagens skola


såg ut så här:



matmakarna på skolan har inte bara världens bästa kaffe, utan också världens godaste och saftigaste morotskaka (jag kommer nog bli tvungen att åka ut till södertörn lite då och då även när jag har pluggat klart..). efter en långlunch/fika med tilde kände jag att skolstressen la sig lite också. nu har vi gjort upp en plan, och det ska nog inte bli några problem att hinna trots allt.

i kväll har lotta och jag haft hemmamys med mat, rosévin och glass. så skönt att vi bor nära varandra nu, så att vi kan ses hemma och inte alltid behöver gå ut och äta när vi ska träffas.

nu ska jag mysa ner mig i soffan med lite tv och kanske ett halvt glas vin till innan det är sovdags. i morgon börjar jag tidigt och ska vara i skolan länge, så det är väl ett plus om jag åtminstone är halvpigg då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0