en bra dag innehåller detta:


förmiddag:



fotografering. bland annat med denna rosa peruk. hade jättekul!
och som en bonusöverraskning visade det sig att fotografen jobbade som pilot till vardags. bästa tänkbara, så jag utnyttjade förstås tillfället att få lite gratis flygterapi eftersom jag snart ska ut och fara. känner mig faktiskt lite, lite lugnare nu. det är så skönt att lyssna på någon som låter säker på sin sak.

eftermiddag:



skolmys och fika med min projektgrupp. det här underbara kaffet och morotskakan är nog den största lyckan i mitt liv just nu. förstår inte hur jag någonsin ska kunna leva utan det.

nu ska jag börja rota i garderoben efter sommarkläder och skriva en packningslista inför resan. vi åker om fem små dagar. yey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0