en perfekt söndag


innehåller allt det här:



hundmys och god lunch hemma hos lillasyster...


en chokladbiskvi-krok och en kanna grönt te på nk´s konditori...



.. och en massa väskprovande.

när jag går in i min väsk-drömvärld stänger jag av omgivningen helt, och kan stå och spegla mig med alla olika väskor hur länge som helst. jag drömde mig bort bland marc by marc jacobs, michael kors och longchamp inne på nk, och så hittade jag det här lite billigare alternativet på vero moda. kanske får det bli en sån.

väldigt bra söndag hittills. och det bästa av allt - den är inte slut än. nu ska jag ta med mig hämtmat och sen bänka mig i soffan hemma hos magdis. ikväll är det säsongens första gossip girl, äntligen! vet inte vad jag längtar efter mest - magdis, mat eller gossip girl. eller jo, det vet jag. chuck bass förstås. en timmes tv-dejt med honom slår nog det mesta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0