ensamdag


idag har jag egendag och försöker vara ordentlig och få viktiga saker gjorda. än så länge går det ganska bra. har kommit rätt långt med skoluppgiften jag ligger efter med, städat lite och fixat några ärenden.

det är ju inte så uppmuntrande att vara ensam en hel dag från morgon till kväll, men i bland behövs det för att komma ikapp med alla tråkiga måsten.


lyxfrukost.

startade dagen med en stor frukost framför lyckan i la. så pinsamt program, men kan ändå inte låta bli att titta.


bokterapi.

gick en lång powerwalk här på kungsholmen och hämtade boken jag reserverat på biblioteket - sluta älta och grubbla. hoppas den kan hjälpa litegrann, skulle vara så skönt om jag kunde slippa oroa mig jämt och vara rädd för precis allt. speciellt nu när det snart är dags att boka in en flygresa. usch, ryser av bara tanken...


eftermiddagskaffelyx.

kom på när jag hade betalt för pralinerna att jag fortfarande har nyttigvecka, men då var det ju redan försent... så jag fick offra mig och äta dem ändå. jobbigt läge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0