hej rhodos!


och hej semester! vi överlevde flygresan hit, och jag var nästan inte rädd alls. min hemmaterapi måste ha hjälpt litegrann. så himla skönt.


hann med en snabb starbucksfika på arlanda innan vi åkte. lyx.

och sen kom vi fram till detta:



sol och värme! vi hittade en mysig liten strand precis nedanför hotellet, så där har vi legat och halvsovit hela eftermiddagen. jag trodde inte att det skulle vara sommarvärme här än, men det är det verkligen. i´m happy!

nu ska vi gå ut och äta och se vad som finns att göra här på vår lilla semesterort.


Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Jag är inte ett dugg avis, haha

2012-04-30 @ 00:45:10
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0