hemma!


åh vad skönt det var att vrida om nyckeln och öppna dörren till min lägenhet. nu stannar jag nog i stockholm ett tag. men djur och familj saknar jag såklart redan lite grann.


nöjd maja med en inte lika nöjd esmeralda...


lilla soldyrkaren hoppade upp i soffan och snodde åt sig bästa platsen. underbara hund.

nu ska jag snabbsminka mig, hoppa i en klänning, ta fram rosévinet igen och sätta mig på bussen ut till lilla essingen för en liten förfest hos magdis. man kanske kan tycka att det hade räckt med två festkvällar på rad, men eftersom jag alltid är den som tjatar om att gå ut känner jag att jag måste utnyttja partytillfällena när de kommer.

så nu hoppas jag på tredje gången gillt, att det här blir den roligaste kvällen denna helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0