home sweet lovely home


äntligen hemma! har jobbat sju timmar, men det har känts som sju dygn. söndagar är verkligen sega. har trots det haft en riktigt bra jobbdag med hjälp av mycket kaffe, roliga kollegor och en ny solglasögonflirt.

solisarna och jag har spanat på varandra hela dagen, och det verkligen kliar i fingrarna efter att få köpa dem. jag borde inte, men jag vill. återstår att se om den goda eller den onda sidan vinner till slut.


snyggingarna från marc by marc jacobs (oväntat va?)

nu ska jag stanna i soffan resten av kvällen. jag ska se det senaste avsnittet av revenge, dricka te och äta frödinges med vaniljglass och riven choklad. söndagkvällslycka när den är som bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0