i´m the best


i dag är jag blixten, effektiv som aldrig förr. har fått tusen saker gjorda och är inte ens trött.

jag har varit i skolan och lärt mig göra animeringar i flash, gått en långrunda på stan och provat väskor i tusen olika affärer (jag kommer aldrig kunna bestämma mig, så fort jag tror att jag har fastnat för en modell hittar jag en annan som jag gillar bättre), städat, lagat mat, tränat ett långpass på gymmet och nu har jag tvättstugan.

så gissa om jag kommer sova gott i natt. men innan dess ska jag hänga tvätt och se veckans avsnitt av revenge nerkrupen i soffan med en god kopp kvällskaffe (och några chokladbitar. kunde inte hålla mig i dag heller. men det är ju ändå skärtorsdag...).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0