kurs-dag


i dag har jag varit på utbildning med jobbet på scandic continental. vi har fått massa mat och fika och lärt oss om kundbemötande och olika personlighetstyper. min personlighetstyp är gul, men jag antar att det inte säger er så mycket? =)


kaffe och tusen sorters efterrätter. tyvärr såg det godare ut än vad det var, och jag kunde inte låta bli att sakna mitt älskade matmakarna lite grann...


råkade givetvis spilla kaffe över mina papper det första jag gjorde. det slår liksom aldrig fel.

nu ska jag ge upp den här onsdagen och gå och lägga mig. ovanligt tidigt för att vara jag, men jag har varit så himla trött och hängig hela kvällen och är inte alls på humör. jag hoppas verkligen inte att jag håller på att bli sjuk, för det är det sista jag har tid för nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0