och himlen därtill


i dag har jag hunnit med att vara i skolan ett par timmar, sova bort halva eftermiddagen och dricka ett glas rosé uppe i skrapan. baren ligger på 26:e våningen, så det är världens vackraste utsikt över hela stockholm. jag blir lika lycklig varje gång jag kommer upp dit. nu blev inte just den här kvällen riktigt så bra som jag hade hoppats, men jag fick ju i alla fall njuta av utsikten.


inte helt nöjd tjej på och himlen därtill.

känner jag inte igen det här - den här tröjan och en kväll som inte blir som planerat? det måste vara min oturströja. när jag tänker efter har jag nog inte haft roligt en enda gång när jag haft den på mig. kanske dags att skänka bort.



nu: godis och tv. sen ska jag somna med ett leende på läpparna, för nu har jag tre lediga dagar framför mig med bara massa roligt inplanerat. yey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0