perfekt avslut på helgen


magdis och jag hade en jättebra soapkväll i går. kändes precis som förr i tiden när vi var stammisar där och hade lika roligt varje gång.

vi började så här:


rosévin och bra musik hemma hos magdis.

och slutade så här:


en bra kväll avslutas alltid med lite nattmat. om den sen är god eller ej är inte lika viktigt...

där emellan hann vi med ett snabbt besök på lokal innan vi gick vidare till soap, där vi fick dansa till massa bra låtar och dricka mojitos och tequilashots. och skratta massor. precis vad jag behövde. i dag är jag inte ens lite bakis, och det tackar jag resorb för. bästa uppfinningen.


great minds think alike.

träffade en tjej med matchande naglar inne på seven eleven. vi konstaterade att great minds think alike och kände att vi var tvungna att föreviga våra händer på bild. (ja, den vita handen är min. fortsätter det så här kan jag nog snart få en solresa utskriven på recept.)


Kommentarer
Postat av: magdizz

Ihhhhh!! ja verkligen som old times:) De gillar vi!!



2012-04-09 @ 14:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0