soon to be blondin


i dag har jag varit duktig och varit i skolan hela dagen, tränat på kvällen och dessutom inte ätit något enda litet onyttigt (vilket verkligen inte hör till vanligheterna). så nu ger jag mig själv en guldstjärna och en stor klapp på axeln. jag ska ha hälsovecka från och med i dag, och jag känner mig verkligen peppad. jag ska klara det. och med vecka menar jag till och med fredag, för sen är det ju faktiskt påsk och då blir det nog lite svårt att vara nyttig.

nu väntar jag på att min toning i håret ska verka klart så att jag får se ut som en natural blonde igen.



egentligen hade jag tänkt unna mig att färga håret på salong den här gången för att få färgen helt jämn, men eftersom jag just nu befinner mig i ekonomisk kris får jag tjänstgöra som min egen frisör. funkar ju det med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0