trip to the sun


åh, har ju glömt att berätta det viktigaste från i helgen. maja och jag har äntligen bokat vår vårresa, och det blev en tripp till rhodos. vi åker om bara två små veckor. underbart!

sol och värme (förhoppningsvis...), sovmorgnar och grekisk mat är precis vad jag behöver nu känner jag. jag längtar. till allt utom flygresan då, förstås.



i kväll har jag yogat, ätit min favoritomelett och dansat runt lite till madonna här hemma. det är bara måndag och jag längtar redan ihjäl mig efter helg och party igen. vad ska det bli av mig?


Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

åh vad härligt! :D Hur länge ska ni vara där? Är inte lite avis, haha.



2012-04-16 @ 23:39:14
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0