burr

 
vi är hemma. jag fryser!
 
 
kan inte förstå att det var i går jag låg och solade här vid poolen. en flygresa går nästan lite för snabbt. man hinner ju inte ställa om sig, och helt plötsligt sitter man hemma i sin trista lägenhet igen utan att man har fattat vad som egentligen hände.
 
flygresan hem gick i alla fall bra. var i och för sig ganska rädd, men vi landade välbehållna och det är ju faktiskt huvudsaken. vi flög med sas som man ju kan tro är ett rätt modernt flygbolag, men i stället för små tv-skärmar som visar vart planet befinner sig skickade piloten runt en karta där han hade markerat färdvägen för hand med en bläckpenna."skicka den bakåt mellan sätena så att alla får se" ropade flygvärdinnan ut. kändes lite som att vi var på skolresa.
 
kunde förstås inte låta bli att ta en bild... =)
 
i dag har jag ägnat min tid till massa tråkiga saker som att packa upp resväskan, tvätta, uträtta små ärenden och handa hem mat. och en rolig sak - fika med waccis på favoritfiket. så mysigt med lite kompisprat. egentligen hade det ju bara gått en vecka sedan vi sågs sist, men det var ändå himla mycket prat att ta igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0