en liten havstur

 
när jag är på semester brukar jag alltid vilja boka en båtutflykt det första jag gör, tycker det är så skönt att ha en dag inplanerad och jag älskar att vara ute på sjön. just den här båttrippen var väl inte exakt så kul som vi hade förväntat oss, men vi hade i alla fall en härlig dag med sol och bad, god glass och iskaffe.
 
härlig strand, båten vi åkte med, en liten fiskeby och en snygg syster.
 
lunchen som ingick... kan väl säga så mycket som att det inte var den bästa måltiden hittills den här resan (och att det var himla tur att det fanns glass att köpa på nästa utflyktsstopp).
 
en iskall frappe - mitt nya bästa!
 
nu ska kläder och lite smink på och vi ska gå ut och äta. eller halta för min del då.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0