festnatt

 
i går:
 
partysystrar.
 
nu har vi testat på utelivet på riktigt, och vi hade en jätterolig kväll! vi hann gå in på två olika ställen, dansa till massa bra musik och dricka väldigt många shots. vi kom hem klockan fem i morse och fick då ett varsitt grönt äpple av en av hotellägarna (fråga mig inte varför). systerkvällar är bra kvällar.
 
i dag:
 
bakissystrar.
 
jag mår verkligen fruktansvärt i dag, och att det har varit 36 grader i skuggan har inte direkt mildrat baksmällan. satte oss i skuggan och beställde in så många olika rätter att servitören nästan inte lät oss beställa mer. ändå är jag redan hungrig igen. mat är verkligen det enda som hjälper dagen efter. och treo såklart.
 
nu ska vi sova en stund och sedan gå ut och äta den här resans allra sista middag. det känns så sorgligt, jag vill absolut inte lämna det här lilla paradiset och åka hem till hösten och min spindellägenhet. borta bra men hemma bäst stämmer absolut inte i min värld. kanske är det ett tecken på att jag borde skaffa ett annat hem. ett spindelfritt och med hemma bäst-känsla.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0