fika med två söta s

 
har haft en skön eftermiddag/kväll på kulturhusets tak med sara och sussi och massa fika. och massa sol. så himla härligt, sensommarlycka! kladdkakan var i och för sig absolut inte godkänd, snustorr och inte kladdig någonstans, så slå inte till på den om ni går dit. men i dag vägde sällskapet upp förstås.
 
jag har känt mig lite nedstämd och stressad sista tiden (antar att det är lite börja skolan-ångest nu när sommarlovet snart är slut) men att omge sig med vänner är verkligen den bästa medicinen. det hjälper nog mot nästan allt.
 


efter fikan haltade jag runt i affärer en stund och hittade en tröja på åhléns som kommer bli mitt nya höstfavoritplagg. var på väldigt gott humör när jag satte mig på bussen hem.
 
i morgon ska jag möta upp bella bus som anländer till stockholm efter en hel sommar på vift. ska bli så roligt att ses igen. innan dess ska jag hinna med att köpa en kjol på h&m, färga håret, dammsuga och städa. så om jag ska hinna med lite beautysleep också är det nog bäst att jag somnar ganska omgående.
 
puss och godnatt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0