hejdå m

 
gud vad det regnar i dag. det har verkligen regnat från att jag vaknade i morse tills nu utan ett enda litet uppehåll. (och då vakade jag väldigt tidigt eftersom jag var tvungen att gå upp och göra en pedikyr innan jag skulle till läkaren.) snacka om tråkigt sista sommarlovsdagsväder.
 
har varit hemma hos magdis en stund och tittat på när hon har packat sin cypernresväska och hjälpt henne att äta upp lite mat och godis. nu är det hennes tur att åka på semester och jag är faktiskt lite avis trots att jag just har kommit hem från min.
 
sedan har jag varit på stan och letat väska. jag har provat varenda konjaksfärgad väska i hela stockholm, men jag fastnar inte riktigt för någon. jobbigt dilemma.
 
nu ska jag möta upp lotta med vänner för en liten fredags-aw i regnet. är egentligen inte alls sugen på att gå ut och blöta ner skorna igen, men vill så gärna träffa lilla lotta så det får det vara värt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0