less på livet och rädd i mitt eget hem

 
i dag är en surdag. allt känns tråkigt och jobbigt och jag är irriterad på allt och alla. jag känner mig meningslös. men jag antar att man måste känna så ibland.
 
har ändå lyckats ta mig igenom en lång dag på jobbet, och nu på kvällen har jag varit hemma hos maja. hon var inte heller på topphumör så vi har haft en sur systerkväll tillsammans. och ätit lite mer än vi borde.
 
tror att spindelbesöket i går har bidragit ganska mycket till det dåliga humöret. har sovit fruktansvärt dåligt i natt och vaknat upp av spindelmardrömmar flera gånger. nu har jag smugit omkring som en privatdetektiv här hemma i jakt på resten av spindelfamiljen, men har som tur är inte hittat någon mer medlem. än. har också försökt googla på "hur högt klättrar spindlar på husfasader" och "var i lägenheten trivs spindlar bäst". utan något jättegivande resultat dock. usch. det är verkligen tur att vi åker till grekland på måndag, för just nu känns det hemskt att bo här.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0