lovely day!

 
i dag fryser jag inte det minsta. sommaren verkar ha kommit tillbaka, i alla fall för en dag, och jag har suttit på mälarpaviljongens flytbrygga och nästan smält bort medans jag ätit lunch. perfekt med lite sol på min greklandsbränna också, vill ju inte att den ska försvinna riktigt än.
 
dagens minus är min onda fot. den har inte blivit ett dugg bättre trots att det har gått en hel vecka sedan jag gjorde illa den. jag börjar nästan misstänka att något är brutet där inuti. har bokat en läkartid på fredag, så tills dess får jag nog stå ut med haltandet.
 
nu ska jag ta mig ner i t-banan och åka in till stan för att möta upp sw och ss. onsdagsfika på uteservering med två söta före detta kollegor. mys!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0