semestertjej on her way

 
måndag är lika med semester. jag har packat min resväska så proppfull att den troligtvis väger mer än jag själv (jag verkligen försökte vara hård och sålla ur, men det var svårt och tydligen behövs det minst sju par skor för en husbilssemester i sverige, för jag kunde omöjligt välja bort något av paren). tur att resväskor har hjul nu för tiden.
 
 
vi har börjat semestern med en familjedag och har först varit hemma i nyköping på fika och husbilslektion, och nu har vi ätit kräftor och haft tvmys hemma hos magdis föräldrar i jönköping. i morgon ska vi till gränna. jag har sett hur de tillverkar polkagrisar tusen gånger förut men tycker att det ska bli lika roligt och spännande ändå.
 
 
semesterguden verkar tyvärr ha tagit fel på vår väderbeställning, men förhoppingsvis hinner det rätta till sig under veckan. jag håller tummarna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0